Thursday, December 31, 2020

Saturday 05/12/2020

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ


Saturday.


We stopped by C.A Mohd restaurant here in Kiulap. Actually aku atu plan kan jog today. Nganya tahi tahi sakit kepala and tangan masih ada hence malas ku majal.


I don't know if kamu nampak. Just take it as it is lah guys aa. Dijadikan cerita, last Thursday kami di opis ani mcm mencari bah dari mana dtgnya this foul smell. Aku atu mcm hairan bah and tercari2 dari mana dtgnya bau ani. And this lasted til almost 11 am. Sekali somebody mentioned it taus tah bilang org yang keciuman bersuara. Then we locked the place yang berbau atu. Sekali aku ani taus mencari spray kan spray kawasan atu.

I remember well Emma tagur aku jangan Wardy, kang ani benda nda baik. I said ok ni salnya its not even tengah hari and way long before Asar. So I sprayed on and suddenly a less than 5 mins later my right arm ani taus sakit mengajut. The pain was on and off nganya udah Friday makin sakit yatah nda ku tahan ku bawa berurut. Sekali this morning when I woke up and checked it out. Fuyooooo ada tiga titik. Padanlah aku nda nyaman tidur as if somebody grab hold of my arm and squeezed it.


Stopping by at Bakerlyn's sal my wife wanted to buy some munchies pakai batanya keraja.


Drove back home straight after and sleep off this stupid headache. Actually bukan headache just a bit of hayung nya org tahi tahi from last night migraine.


Left the house again just after lunch time salnya I had a food delivery to do. 


And of course, alang2 udah aku arah kawasan nearby atu. Lunch tah ku taus di Hamediyah. Makan ayam penyet lerr. Best!

-W-

No comments: