Monday, December 21, 2020

Friday 06/11/2020

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ


Friday and loving it tapi ujung2 nya mental ku jua.



The usual Friday food galore in the office. Nganya today nda berapa mewah the food but still alhamdulillah. Berisi jua paot bah.


Dijadikan cerita bah kamu. I was on my way to where I parked my car for Friday prayer. Sekali macam biasalah ku cek my car takut takut apa kah apa. Sekali I saw mcm scratch mark and to my dismay. IT IS A SCRATCH MARK!!!! Awal atu ku pikir siapa lagi sakit hati kan aku ani. Wondering jua ku bah siapa lagi sasak kan aku ani plus jua nda jua ku parking kereta makan space or blocking the road. Sudah ku amat-amati ya rabbi nama atu aku kenal and..........


Honestly, marah banar ku. Disappointed banar ku kan kaka but the Friday prayer helped to calm me a lot. Marah plang ku masih but it helps that aku nda payah kan panjang2kan hal plus this can be buffed as the cut isn't that deep jua. Still though marah ku masih hahahahaha.


Ini dinamakan stress eating. Balik baliks aja dari masjid taus ku singgah Happy dean and menungap. Nda jua ku berabis makan although aku masih kelaparan. Hahahahaha caya kamu padahal earlier makan ku udah nasi bungkus.


I fetched my wife in Sg Tilong once she was done with her yoga session. Then had a quick pit stop in Yong Clinic, Menglait to get a fresh bottle of cough syrup. Yes! batuk ku masih!


Final pitstop. Lepak kami laki bini di TK Kiarong. Well marah nda marah, Friday tetap our date night. Nda tah kisah di mana tampatnya and how bangas the both of us are! 

-W-

No comments: