Friday, December 25, 2015

I Miss You Both

I Had Dream About Them Last Tuesday. As If They Telling Me  Untuk Jangan Putus Doakan Untuk  Nini. My Grandma Was Giving Me That Smile. And My Grandpa Looking A Bit Sick In That Dream. He Was Reaching Out For Me And Holding My Hand Like He Always Do. I Woke Up And I Cried Straight Away. Had A Bad Headache The Whole Day Because Of This.

"YA ALLAH YA TUHANKU. AMPUNILAH MEREKA BERDUA, RAHMATILAH MEREKA BERDUA. MULIAKANLAH KEMATIAN MEREKA DAN ENGKAU LAPANGKANLAH KUBUR MEREKA BERDUA. JADIKANLAH SYURGA SEBAGAI TEMPAT GANTI MEREKA BERDUA DAN BERIKANLAH KESABARAN KEPADA KAMI ANAK-ANAK DAN CUCU-CUCU MEREKA. SEMOGA MEREKA BERDUA DITEMPATKAN DI KALANGAN ORANG-ORANG YANG BERIMAN DAN AKU BERMOHON KEPADAMU YA ALLAH. KAU AMPUNILAH DOSA-DOSA ORANG YANG MEMBACA DOA INI YA ALLAH. RAHMATILAH HIDUP MEREKA. BERIKANLAH KELUASAN REZEKI DAN LANJUTLAH USIA MEREKA DENGAN BADAN DAN AKAL YANG SIHAT AGAR SENTIASA DAPAT BERAMAL TERHADAP MU YA ALLAH. WASALLALLAHU ALA SAYIDINA MUHAMMAD. WA ALA ALIHI WASAHBIHI WASSALAM. AMIN YARABBAL ALAMIN"

Til My Next Post.. Take Care Everyone!


"Jangan Kitani Sesekali Berhenti Mendoakan Org Tua Kitani"

No comments: