Saturday, November 30, 2019

Saturday 30/11/2019

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Last day of November.


Kemarin udah ni my Wife bertanya if aku mau singgah sekajap pagi ani untuk mengambil egg tarts ani. You know what tadi bah aku atu terkajut meliat the sign. Rupanya it's Ruby's egg tarts. All this while ku pikir yg di Selayun ani tah Suria Egg Tarts. Ah Well now that i have been corrected. So guys i really do recommend kamu mencuba their egg tarts sedap.



Alhamdulillah after i dropped off my Wife at her office. Taus tah ku ke Eco Park. Like i said in my previous post 3 km will be the minimum standard no matter how tired i am. And today was no different lalah ku yang banarnya. Didn't had a good sleep last night but ku soldier on saja today. In Shaa Allah next week ku cuba hit 4 km.


Next up breakfast at Rahmat's Restaurant, Gadong. Been awhile jua ku kemari ani. I always enjoyed the food here.


From Gadong then i went all the way to Kiulap for a hair cut. Perasaan ku alum jua panjang bah rambut ku atu. Nganya ialah kan kalau udah jenis rambut yg capat tabal cam aku. Mau nda mau mesti jua awal di trim or else ada tah yg menagur tu kang.





Actually lapas aku bagunting atu aku kan taus ke Jerudong to do the laundry. Then i i thought ah screw this i'm goin home. Miang udah rasa badan.

So lemme story story u guys lah tentang gambar di atas ani. Bilanya aku atu keluar dari bilik mandi. Then ada udah anak dua org ani di luar. Then kalau kamu liat first photo atu. That would be Kaka doing. Andang Kebiasaannya kalau kami berkunci pintu ada tu ya memasukkan barang under the door kalau kami lambat membukai pintu. Then the rest was just them being clingy sal aku kan berjalan.



Afternoon errands. Banyak bah hal ku ahhh. Yth ni ke Bsb ke TAP. Membayarkan saving my Wife. Then taus mamam di GJ. Jgn hairan ada nasi lemak. Ngam ada Asian Taste di bangunan PGGMB and they let me dine in di GJ as long as membali minuman.

Sonya being a bitch again. My A/C compressor needs replacing. Cost me 600 bucks. Haven't got the money yet. Nahan tah dulu.

Kes sasak so before balik umah baiktah bawa minum dulu.


Before kami balik KB. Mendulur dulu the girls being clingy with me.


It's good to be back home in KB and to spent the weekend with my family.

WADi

No comments: