Monday, December 30, 2019

Thursday 26/12/2019

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Hari yang ditunggu-tunggu oleh si Penjawat Awam. Kenapa? Durg menerima annual bonus bah today hehehe.


Just another Thursday morning where aku ngantuk buanget. Ga tau kenapa ya langsung di malam aku susah sekali mahu tidur. Coba siang harinya aku lagi malas malas mau bangun untuk pergi ke kantor.

One of our colleague belanja food from Ideal and it was good. Alhamdulillah thank you Kajah Nor.

I used to have this kind of leather bracelet sekali antah kemana kah tujunya. Yatah aku atu mcm kan makai balik but to pay over USD$30 for this jantah kali eh.


After picking up my Wife from work taus tah kami makan malam. Yes awal and masih tarang hari andang udah kebiasaan ku kalau hidup di bandar ani most of the time dinner would around 5.30 to 6.30.

Bali bahan and barang umah sedikit sebanyak plus aku kan treating colleague ku with some Mee Mamak. Nda jua kami terjalan banar since its jam packed almost everywhere.

My dad shared gambar ani. Mentang-mentang baru ambil allowance bulanan makan nyaman kamu aaaaa.

WADi

No comments: