Friday, November 23, 2018

Wednesday 14/11/2018

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Time to do a Wednesday post.


I swear to God mcm my blog ani more about food and usul kami makan less about my day to day living hahaha. Well makan untuk hidup. Eh blog ku wah suka ku lah hahaha kepisan baru ya bipolar. Macam ketawa tapi txt macam marah jua. Apakan!


Ish bisai bisai bah bergambar ani. Jgn dituut ulah pengambang laki mu ani.


Kan cantik. Hati kekanda pun suka.

Aku masih bolat biningku kana puji makin kurus.

Hence one of my friend tagur di IG. Dui steady g aku.


My Wife ordered briyani ayam and aku order chicken masala. No rice for me bukan sal diet but knowing my Wife mana jua kedia mampu meng abiskan makanannya. Biasalah asyik asyik aku saja jadi tukang vacuum so might as well aku meratah and share the rice. Pintarkannnn.


Eh no lah bukan makan di Nastaeen kami menyambung lagi ke Jing Chew. Ani masa balik keraja. Aku atu macam bah lets go for an early lunch. Today makanan yg ku mkn jenis spicy so i thought. I'm just gonna have something light for dinner, udah!




Seperti kelazimannya mcm tahun tahun yang sudah. Our famili akan mengadakan majlis dikir marhaban bersempena dengan sambutan Maulud Nabi. Nganya yang boringnya timing selalu nda cun. I always asked my Mum kalau boleh ambil during weekend. So kami dapat join mendgni nganya ani tarikh yang kana set kan. So what to do.








Alhamdulillah the food spread was always amazing. Sia sia pun.

WADi

No comments: