Friday, November 30, 2018

Tuesday 20/11/2018

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Allahumma Soli Ala Muhammad Wa Ala Ali Saidina Muhammad.


Waking up early kerana seperti tahun lepas pihak DARe jua turut menyertai perhimpunan agung sambutan Maulud Nabi SAW di Padang SOAS Bandar Seri Begawan.


Muka fresh sal tidur cukup and bangun pun nda berpajal haa haa haa. Love colour cara melayu kami this year.



Trying to catch the morning sun rise. Nda cun eh shot ku. Loving the morning air plang. It was raining heavily earlier in the morning an Ma Shaa Allah. The morning air was fresh and cold.



A special mention to Shikin. Aku memsg kedia yang aku kan park arah kawasan umahnya. Sekali aku nda jua expect yang kedia park her car di luar garage. Aku atu berpadah saja meaning kalau tah somebody menagur aku park sana. Aku sudah ada consents sudah dari one of the tenant sana. Thanks Kin!





More selfie and usies. Hehehe dijadikan cerita aku atu makan ubat batuk awal pagi. Sekali kian time kami duduk2 di kawasan ani. One of my colleague Pg Nuuz membawa cerita and kedia time atu main game. Kali aku atu mcm angguk2 and menjawap sepatah and then last last diam. Udah di tolehnya liatnya arah ku panya tertidur hahahahaha. Bila ku terbangun i told them guys aku tertidur hahahaha. Nda payah! tahu kami sudah haha. Boleh ah i felt asleep time duduk2 atu. I guess sleeping during khutbah Jumaat atu kira helps a bit. Baik jua makai shades!




They trying a different way in releasing us yang ikut berarak this year. And its not just me but this year it does felt like the majlis being dragged longer. I also heard that well kalau salah tolong luruskan that Majlis Jawatan Kuasa sambutan wanted to try a way supaya bila HM sudah siap berarak nda lagi ramai org di padang or ter stuck. Mind you jua the length for the berarak route was shorten hence tahun ani kira trial and error for them tah jua. Hence part berjalan was a bit sucks. Malar stop and walk which tire you out fast!





Had an errand patang atu with my Wife and MIL. So once we're done ku bawa tah durg mamam sekajap di Restoren Hj Salleh Sungai Kebun. Is it me or kalau kamu realized mee gorengnya macam makin manis.


WADi

No comments: