Saturday, November 28, 2020

Saturday 10/10/2020

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ


Saturday.



Malas banyak fikir. Lapas dropped by my wife at her office taus tah ku ke Gadong Sentral and Babu's Kitchen to have my early Brunch! So later on balik umah rehat and then patang baru tah keluar balik teeheehee.


Sekali terkanang tah ku pasal projeck last minit ku ani. Singgah tah ku sekajap di kawasan ofis and meliat the work progress plus meriki2 kawasan mana yang mcm sakit mata meliat taus tah ku suruh the foreman membersihkan.




After picking up my wife from work taus tah kami singgah di Serusop for an early dinner. Kira taus meriki kawasan yang kan kami sewa untuk acara tahlil in December. I can recommend this place called Rose Emma. The food is tasty and the price pun reasonable.


And it's time to go back home to KB.

Til my next post. Stay safe everyone!

-W-

No comments: