Friday, April 30, 2021

Wednesday 10/03/2021

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ


Wednesday!



Someone is up early today tapi muha masih nampak ngantuk. Awal atu mengaga ya kediaku minta kipak haha.



Unplanned breakfast pit stop in Jangsak. Both of us nda fancy kan sampai awal di opis and hence singgah tah kemari.


Quite a slow day in the office today. I felt all sleepy just before lunch time. I didn't fancy to go out for lunch either. Luckily, I bought some nasi lemak in Jangsak earlier hence lunch was sorted.


Post clinic visit membawa my MIL. Sekali aku pun selajur tah jua berjumpa doctor since batuk ku batah kan baik. Atupun kalau nda nurse di Yong Clinic atu suggest malas ku plang. Ada jua baiknya lah jua since batukku nda batah baik mengadu lah ku taus hence kana bagi a stronger antibiotics pills. Then from there taus membawa my MIL makan di KTM Sengkurong for dinner.


Selamat Menyambut Israk Mikraj Guys. Gonna enjoy this long weekend holiday for myself hehehehe.

W

No comments: