Monday, October 05, 2009

Beraya Snappy @ My Family House.

Model Lada Wa Hong Co.. Aka Lada Singapore
Nda Patut Adi Beradi Aaaaaa
Pelayan Babu Ku Yang Baru.. Cukup Bergaya Di Hari Itu
Anak Sapa Kan Nie!!!!
Aksi Bergambar Selepas Kejadian Yang Berlaku Sebelum Bergambar Isk Isk Isk Isk Sedih Eh
Topinya Senget Sukanya Lagu Kelasik.. Pandainya Joget Itulah Ajiiiiiiiiiiiiiii Paishhhhhhhh
Hai.. Saya Suka Menyisir Rambut.. Saya Selalu Bersedekah Minyak.. Saya Lah Bob Rrrrr
Nah Nah Nah Nda G Papat Ni Ku Mengambar
Mee Mamak 3 Pinggan... Ayam Goreng 5 Putung.. Begedil 6 Putung... Hebat!!!!
Bah Bah Cani Cani.. Ko Esen Esen Bergambar.. Pastu Aku Gambar Ko.. Ahh Cani Lah Cani Cani..
Panas Satu Rumah Sal Durg Saja Memblock Air-con
Gigi Sapa Yang Paling Kuning Liat Liat
My Lil Sis Malu Malu Kucing.. Ahahahahhaa
No Comment!!!
Hmmmm Like Mother Like Son!!!!
Loves Food Hates Waste.. Bersih I Like!!!
Durg Enjoy Liat Ceta Shaolin Soccer Teranah Ani Wah
For The Brits They Wud Tot Bobo Giving Them A Piss Off Sign Hahaha
Ahli Ahli Camera Kami Dgn Tripod Mereka Bersiap Sedia Untuk Mengambil Gambar Beramai
Ani Kami Masih Lagi Tgh Adjust Adjust Kedudukan
Opsssss Gambar Curik Dari Icy's Blog Haha Jan Mare
Acara Penutup Bersalam-salaman
Kan Kan Kan Salam Style Datin Kiyum Pipi... Aku Di Belakang Ngira Bill...
True To The Bone!
RicHteR

No comments: