Thursday, January 17, 2019

Friday 11/01/2019

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Been waiting all week for Friday to arrive. Pasalnya kian ari ani last ku keraja. I'm on 3 days leave starting Monday ani. My manager did mentioned plang kenapa ya alang2 atu. Told him that my Wife payah kan cuti and at the same time kan saving cuti hence why ya nda dpt cuti panjang. Aku boleh plang cuti panjang nganya mun biniku nda cuti malas tah ku. Menalurrrrr tah nganya tu.




Morning start early pasalnya aku promised to my Wife and myself yang aku akan cuba bangun awal and go for a morning jog. I did it yay!


Bah lets go to work.

A few of my colleagues membawa breakkie di luar. Nganya another colleague from level 2 meng order pie hence the reason nda tah ku belaku kan ikut. Wah 2 cans of nescafe i consumed that morning. Not good! Not good at all!

Aku keraja half day saja heheheh pasalnya kian....... Feeling naughty jua rasaku atu nyaahaahaahaa.






Actually ani plang yang banarnya ni. Kenapa aku bangun awal pagi and went for a morning jog. Attending Alai Raissa's mandi belawat function.










And here are the photos taken during the function. Semoga Allah taala memberikan kami peluang untuk merasa membuat event cani lagi. Hehehehe Amin Ya Rabb.

WADi

No comments: