Friday, June 22, 2018

Wednesday 06/06/2018

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Wednesday.


Permulaan qiamulail di bulan Ramadhan tahun ani. Honestly aku atu kan mencuba membuat tiap-tiap hari tapi i doubt dapat.


Yatah yg ku sukakan ni makan time sahur. Nasi sama scrambled egg bertumpahkan kicap masin. My wife kesian kan aku takutnya aku sangal makan ani hari hari. Then again this is my comfort food bah so i won't complain kalau kana buatkan ani.


Looking at the skies. Redupnya hari. Timbul soalan di dalam kepala. Adakah semalam malam Lailatul Qadar?


No rush today sal nya my Wife nda ikut aku keraja. Kalau aku nda silap jua tu. Antah lupa tah ku jua yang banarnya sama ada sekereta kah aku sama biniku today.


Jangan kurang swafoto narsis atu. Tukar style rambut. Back to 2006 punya style. Sangal ku kan style rambut masa ani. Tabal bah rasanya yatah ku putung pindik atu.


Patang atu aku sungkai di Tutong Town with a few of my KFM'ers friends.



Yth usul kami ni bilanya baru baru berjumpa hahahaha. Too bad saja nda ramai yg dapat join. Mun nda lagi riuh ni.


Honestly spread nya nda plang banyak nganya since the food station nya sampit. I just opted ngambil finger foods dulu.


And a big glass of lemonade. Sodap!

And of course a hot cup of Teh C.

Shared this photo with my wife. Told her so so saja makanannya. And then nda juda durg berapa with the re-fill. To say not recommended nda jua ku sampai hati but some of the food are nice. Silakan cuba lah kalau kan merasa.




Sesi berbagi barang. Thanks Wak for the munchies and thanks Mayul for the fridge magnet from Japan. Time membayar pun bergambar ani bah hahahahaha.

Ambil video pun jangan dilupa!

WADi

No comments: