Wednesday, June 06, 2018

Sunday 03/06/2018

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Sunday and its the last day of the holiday. Go to admit menalur rasa ku yang banarnya. 4 hari cuti and not going anywhere atu aaa mcm restless rasaku. Unless ada game di pc or ps4 kan dimain maybe nda ku keboringan.


Aku terkanang yang aku membali ruti paun and Ovomaltine. So i had some for sahur hahahah phew cuai eh cana bleh lupa atu. Cuai cuai.


Didn't much that day. Woke up late as usual and then washed Sonya clean. Its about bloody time anyway. Then off we all go to bandar for ziarah at makam.


Its been awhile since we visited both nini boi and nini girl. Missing them lots.


Guess whose back in Brunei from KL for raya celebration. The MONster is in town.














 Alhamdulillah sampai menghadiahkan both my grandparents dengan bacaan yassin, tahlil dan doa tahlil. Semoga Allah Subhanallah Taala memperkenaankan doa kami semua.













Sungkai time at Soto Pabo.

They do have proper sunset view here.

My meal. Aku suka sayur kubis nya. The sausage was so so salnya sosej nya jenis licak n nda sedap. Ayamnya okay laaa menambah jua ku dua kali meratah. I didn't touch the soto. Biasalah aku ani pemilih sikit sal soto ani. Even soto my mum pun yg andang tarang2 nyaman pun aku nda berapa.


The satay buncu was so good. Its recommended nganya kuahnya syadikit hantap tuuuuuuu kalau kamu nampak arah cup aa.



Lapas dari Kota Batu we went to the National Stadium in Berakas round arah expo and then taus tah berjumpa C Faeiz and C Mizy. Durg berdagang di sana. Hence taus bergambar hahaha biasalah standard.

WADi

No comments: