Friday, June 22, 2018

Tuesday 12/06/2018

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Tuesday is here!


I was feeling super duper tired. Puas berjalan malam atu. Kaki pun lenguh2 but alhamdulillah ku pajal2 jua mata ku untuk bangun. Alhamdulillah jua aku managed bangunkan biniku. Annoyed plang muanya hahahahah but at the end she woke up and joined me for Qiamulail.

Keep on telling her. Kitani ani sentiasa perlukan Allah. Sentiasa berada dalam ujian. Mudah membuat dosa, lalai and segalanya. Mohon tah time yg udah kana sediakan untuk meminta apa jua yang dimaukan. Cepat lambat Allah tetap akan tunaikan.


Matahari di pagi hari 27 Ramadhan. Sayu sangat hari atu. Ketenangannya pun terasa sangat luar biasa. Adakah di malam jatuhnya malam Lailatul Qadar? Hanya Allah saja yang tahu. 


Eski bah aku atu kan lagu raya. I had this conversation with a few friends. Kiranya aku atu bersuara radio is too slow with the raya songs. A few of our colleagues bercakap ehhhh jangan tah dulu eski sal raya atu. Hahahahah dalam fikiran aduiii lagu raya jua nganya. Yth masa masa penghujung ramadhan ani siuk mendgr lagu raya. Terasa bah mood kan raya atu. Doesn't mean i want Ramadhan to end quick.


Malamnya i went to Mulaut area. Wah siuk makin ramai. Honestly lain nyamo tahun ani. Antah lah maybe pasal aku malar keluar during penghujung ramadhan ani. So rasanya sangat terasa. Sakai jua banar org KB ani.


Meanwhile my Wife membawa her Mom, Dad and the Babies for a night out membali barang dapur di Giant. Kira persiapan untuk hari raya pertama. Membuat open house yo.


Baju raya aku mana Muna? Mana baju raya aku laaaaaaa. Hehehehe alhamdulillah nda menyasal ku motong sini. Pebaik kan $50 harganya dua pasang. Nganya kalau aku complain was baju ku atu luan basar rasanya. Sama ada aku kurus udah or kana sengajakan. But nya c Muna tagurnya plang usul paotku. Kurangnya dari masa aku bersukat hari atu. Kambang ku eh!


Dari Mulaut taus tah ku zoom ke Taro Di Gadong. Tais liur ku kan Teh C ani. And then di sini kenyamanan ku durg membuat.


I asked my wife masih kah kamu di Giant. Katanya awu masih. I was thinking kan join them. Kali katanya jangantah luan luan ramai. Queue arah counter membayar udah panjang. Okay then kalau catu another round la hahahahaha.


While waiting for them to arrive home. I Just did my errands saja. Jangan kata abg tak payung yerr.


WADi

No comments: