Saturday, June 30, 2018

Friday 22/06/2018 Part 2

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Let's do part two! And this going to be a long one.



Actually this post should be a three parts post tapi aku being incompetent hantap terdelete my part 2 post. And most of the photos aku nda dpt retrieve balik. Hairan jua ku tu since i thought aku ada save tadi. Ah well no point crying over spilled milk.

Coming back to my post ani. Since it's Friday and aku berkeraja. Adalah my wife bertanya if aku dapat hadir sekajap arah acara umah terbuka amit kami (balah my wife). Told her nda dpt kali since keraja but then bila my wife berpadah amit laki wanted aku mengepalai and membacai doa selamat. Nda jua ku sampai hati. Checked my schedule nothing important that afternoon. So turun tah ke Selayun. Kononnya sekajap saja lah jangan nda dtg apa. Once selasai balik ofis. Puiii tia kang hahahahaha.


Yang banarnya kami ani nada plan kan beraya. Well aku ada plang nganya more to kan melepak arah umah c Wang Wan and Dang Kams since aku membali no bake mango cheese cake arah kedia. Kiranya pick up then lepak walaupun ya balik balik ckp kedia nda beraya di umahnya. I don't really care hehehe plus aku pun always say bah pebaik kamu tuangkan aing sejuk saja. Datang ku kakal yg penting silaturrahim still on.



Since c Farhanah aka Kasihz pun melagau pasal kedia memasak masak sedikit then taus tia impromptu raya visit to Tutong.


Pasal nya imam time khutbah mesti minta izin arah tuan umah sebanyak 3 kali. Nganya kami ani terluan capi capi and riuh. Tuan umah pun takut bah hahahaha.


Sekali kan kan aku hampir lupa mention bah yg yang kami singgah di Petani Mall membali ipin. Inilah yang dinamakan ipin terjun kah kah kah. Sekadar ani pun kan diceritakan.



Okay back to Farhanah's place. Capi capi bah kan bergauk arah umah urang. Udahnya kana tagur oleh paindungan. Beraya umah org nda bleh capi capi! hahahahahaha.








Time for a group photo. Hehehe bukan nda lebar usul badan ku but in truth aa i already lost 5 kg nganya di gambar ani langsung nda nampak huhu!


From this.

Goes to this.

Nah its been awhile since i did this kind of shot. Mun dulu after every house membuat ni pose cani. So tak salahkan reminiscing a bit.




From Sengkarai we went to Bukit Udal. Alang alang tah jua and bilang org pun mau jua taus tah beraya ke umah c Wak. Bukannya apa tahun lapas udah aku nda sampai beraya tahun ani ku kuati tia. Btw cua liat tu gambar aaa siapakan siapakan yang nyata berulah ani hahaha.


And of course boomerang pun jarang dibuat masa ani. So apalagi let's do that annoying gif image haha.


And of course jangan lupa jua buat stamped shot. Will i do this again in the future? Nda kot my wife bukan jenis yg minat pun barang cani ani hehehe.


WADi

No comments: