Saturday, June 30, 2018

Tuesday 26/06/2018

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Tuesday dah bro! 


Short one saja. Aku makan Whole meal bread campur tuna mayo owh i started to climb up the stairs dari tingkat G ke Level 5. Abak abak jantung. Angih2 jua but i really wanna do this at least once a day and every day. By everyday atu what i mean was Monday to Friday hehehe.




Had early dinner di Kiulap arah something something coral cafe. Had wantan soup saja for dinner. Kuatkan lah semangatku hehehe. Well nda plang ku kan clean eating but aku mau kalau boleh makan awal time maghrib saja. Kan ku sambung disiplin ani since nyaman bah rasanya time puasa atu.

Nganya nda jua ku kan hari hari makan awal. Mun nya balik ke Kb nda jua ku dapat menjanjikan tu hahahahah.


And of course jangan lupa Teh C atu its a must. Honestly nda ku suka lagi kan teh tarik.


When people nda picaya aku makan malam awal. Like i said nda plang ku buat one whole week straight. I still need to treat myself jua. Plus yang penting aku mesti active jua. Nda bleh slacking. Bener gue nggak bohong.

Owh i had a hair cut to jua hahaha finally!


WADi

No comments: