Hadith Rasulullah SAW

Beristighfar dan Bertaubat daripada Dosa :

Telah mengkhabarkan kepadaku Abu Salamah bin Abdul Rahman dengan berkata, telah berkata Abu Hurairah RA : Saya telah mendengar Rasulullah SAW bersabda: "Demi Allah, sesungguhnya aku beristighfar (memohon keampunan) dan bertaubat kepada Allah dalam satu hari lebih daripada tujuh puluh kali."

Monday, April 25, 2016

Wednesday The 20th Of April


Honestly Aku Pun Lupa Yang Banarnya What I Did Last Wednesday. But Hey For The Sake Of Blogging Lets Play Nice Haha Apakan.


The Normal Norm These Day. Preparing My Own Food For Brunch. 


So Do I Look Like Losing Weight? Hahahahaha Even Pun Kalau Org Di Luar Sana Kata Aku Nda Lose Weight Pun Nda Ku Kisah. All I Care Now Is Actually Make The Effort. Try The Best I Could Untuk Jaga Permakanan Or The Very Least Pun Try To Not Indulge Fatty And Oily Food As Much As I Used Too.

Owh I Love My New Leather Bracelet That I Got From Zalora. Cantik Bah Saya Suka. 

Til My Next Post.. Take Care Everyone!


"Just For The Sake Of Posting Haa Haa Haa"

No comments: