Tuesday, March 31, 2020

Tuesday 24/03/2020

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Today start buat keraja from home but usual responsibilities still continues guys. I still have to sent my Wife to work apa jua dulu pagi atu then udah sampai di umah barutah boleh ku concentrate with work.


And of course mesti bah singgah jua dulu di kadai ani untuk menyimbat aing kelapa.



Sebelum balik umah menyinggahi dulu kadai ani membali breakfast for everyone at home. Remember di mlm aku makan ikan masak kicap before balik bandar? Well my mom actually masakkan atu untuk kami bawa ke bandar. Owh bless her heart.


So since WFH officially started today. Sekali i help out a bit since my colleague was on leave. Sekali ku baca bah her auto message atu. Yatah i texted her tarus i wonder why are you leasing yourself hahahahaha. Lame! I Know!


WADi

No comments: