Friday, September 27, 2019

Wednesday 11/09/2019

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Sorry guys aku is the very the selow with my updates lately. Busy with work bah yang banarnya. And the only ample time untuk aku blogging di opis ani ialah during lunch time.


Walaupun kami udah pindah di east wing tapi masih jua ku park my car here bila ada kosong. Especially bawah pokok aaa limbu nganya typical aku ah biut bah parking kereta aa.


Beza bah an engineer dengan org yang zero knowledge on electrical. Cara durg explain arah note pun nda sama hahahahahaha.



Lunch out at Sugar Bun and as usual my Wife main game Property Brother hehehehe.


I've been talking my Wife for quite sometime about buying a soundbar untuk di bilik kami. Been surveying jua and mostly mahal. Arah AIFA ada ku kejumpaan around $2++ kan ku bali udah. Ku tahan hati kali round kami g ke R and T di Kiulap. Kejumpaan ku Matrix harganya $1++ okay lah bunyinya. Nganya bluetooth nya saja nda berapa. Cam nyasal ku plang but nganya untuk dipakai dalam bilik kira okaylah. Still though should have bought brand AIFA atu.


Nya my Wife ya kan mau bali ani. And then simpan dalam bilik. Awu nda batah tu anak dua org aaaa berabut kan mau bermain sana. Last last beruri saja meliat durg jongkang jongkit. Minta ampun minta maaf ku plus aku lagi nda berani duduk atas atu so behapa ku membali kalau aku nda dpt makai kah kah kah.


WADi

No comments: