Friday, September 27, 2019

Tuesday 17/09/2019

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Monday and the start of a new week. Woke up a bit late today and feeling a bit heavy from last night gathering.


Ada ku mendgr suara durg kemarin masa durg masuk bilik. At that time aku tertidur. Biasalah udah utak ani lalah from work balik umah memang aku akan mengampai. Sekali pagi atu kedangaran ku durg dua naik then ada tia berteriak tadaaaaa. menunjukkan aku durg punya bunny ears hehehe.


Barang yang ku tunggu tunggu telah tiba. Ku share gambar ani dengan org umah. Boleh durg pikir aku membali cuckoo untuk di rumah hahahahah apalah. Untuk di opis kami laaaa. All this while i've been carrying cartons of water bottle untuk minuman org opis and that end today nyahahaha.


Lunch at Pondok Sari Wangi Serusop. Nahhhhhhhhhhhh di mana mana main game ani. Nanti lah ku share a video why my Wife and myself love this game.




As usual lah kalau udah di PSW Serusop ani. I have no complain with the food. Even pun kalau ada just minor minor saja. Come on lah mun sal sikit atu pun kan ditagur sadang sadang tah eee.


Badan ku terasa panas sekali awal atu aku cuba order barley. Sadly nada stock so terkanang tah ku yang cincau pun can help sejukkan badan hence i had two of these beauties and now aku bloated hahaha.



Munjung jua my Wife ani eh panya video call sama the girls. Terkanang ku tadi pagi Kaka gtau yang kedia kan buat face painting today hence this was her sharing her face with us. Udahnya ber video chat sama aku malu cia hahahaha.




It's my Manager's birthday today. So we managed to saparais him with a few birthday cakes. Happy birthday Tuan.


Balik keraja and we had our early dinner today. Sengaja kami makan awal well biasalah kang makan ahir kang. Bangun pagi kang tabam tabau muha. Nda rugged yo!


Stidi kan Kaka atu Split menyiring hahahahahaha malas ku ngusai bah. Ada plang videonya ni kedia menari ani. P malas ku kan share luan basar file nya. Plus the real reason aku take video atu pasal aku play around with the slow mo function on my phone. Somehow udah dimainkan ke PC nda mau slow mo so malas lah aku nak share.


WADi

No comments: