Friday, September 27, 2019

Thursday 12/09/2019

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Seriously bah bila ku cek balik aaa haiya i am like 10 days behind with the update eh nda berbelasan hari hahahaha sorry guys.


Skipped taus cerita sal lunch since today is a bit selow. Nda banyak cerita kan ku share. When u don't know where to eat just go to Babu Kitchen!

Planning kan bangun awal pagi and memasak Kuey teow goreng untuk urg umah and opis. Hence aku keluar sekajap berjalan membali bahan.


Kononnya aku atu menyamal lah kan biniku sal nda ya mau mendangani aku berjalan. Nda jua ku berpadah yang aku atu kelaparan but i don't want her to cook for me. Hence aku kan bawa ya makan lapas membali barang. So bila ku balik dari membali barang tanyanya batah jua. Nyangku aku makan di kadai lagi. Nda berpadahnya cehh malas ingau lah.

WADi

No comments: