Friday, September 27, 2019

Friday 20/09/2019

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Hari sepupu bini ku kawin!

Red theme for the groom side.

Early meal for the working committee.



One of those few moments where aku nampak berakal bila bergambar hahahahahahha. Like nya kawanku atu kopi susu kami dua aa. So my reply was syukur tah terdpt bini putih hahahaha

Moment before both keluarga pengantin keluar for ziarah. Been awhile since aku ikut2an jadi committee. Lalah eeee.



Moments before and ketika the bride and the groom masuk ke dalam dewan for acara persandingan.


Snapped dari jauh saja then lapas atu aku taus duduk hahhaahhaha. Not even bothered kan makan sal aku kanyang udah. I just need water!

#TeamTapauBn on the move hahahahahaha. Honestly at this time aku atu kan round arah kawasan bride kan mencek apa makanan durg. Too tired can't be bothered!

WADi

No comments: