Tuesday, April 30, 2019

Friday 26/04/2019

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Friday and Yay!




Taking my sweet time this morning. Even my Wife pun nagur pasalnya lapas mandi alum ku berbaju even masih bertuala2 main game arah my hp. Lazy bah udah aku ani my morale for work a bit going downward. Alum banyak projek kan ku jaga. And then utakku pun mcm apa lagi projek for myself yg kan ku propose untuk dibuat. See... NADA comes out my mind.


Post solat Jumaat lunch. Aku purposely nda mau makan lunch pasalnya im saving some space for dinner later. Well makan plang ku Kuey teow earlier p since nda banyak mcm satu tray saja i better off eating just enough to help lawan my hunger. Mind you makan murtabak jua ku nganya kemarin for dinner haha.


Alright let's go home and enjoy the weekend! 

Wifey craved for salted croissant from Bake Culture. So pit stop tah ku sekajap ni. Nyaman plang usul croissant nya atu but nda apa. I know good food is waiting for me at home.

Nampak gayanya laundry errand will be cancelled because of the weather.

Okay yatah udah ni yang ku craving kan. First time ku makan barang ani wow not bad. I love the masamness of the tomato plus rasa hangus bawang merah yang ditumis then the scrambled egg in between. Makan sama nasi campur ayam goreng. Owh heaven! I can eat this everyday nyahahaha.

WADi

No comments: