Wednesday, December 12, 2018

Saturday 08/12/2018

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Weekend yahoo! Nah ani kompom ada panjang sikit pasal aku berjalan saja seharian haha.



Today hari aku berjaur seharian. I've got a few errands kan di buat and then aku kan explore a few places. But first after ku dropped off my Wife at her workplace taus tah ku singgah Fayze for a spot of breakfast.



Bukannya selalu aku berjalan kaki di kawasan bandar on a Saturday. Hahaha actually bukan plang suka suka hati ku nganya deh. Ke TAP ku minta print out latest penyataku. Biasa kan update permohonan perumahan my Wife yatah perlu di sertakan tu dokumentasi-dokumentasinya.



Kalau kamu ingat or pernah terbaca yang aku kejumpaan kadai internet yg same company dengan yang ku selalu aga di Sg Tilong aa. So ke sana tah hari atu di Sengkurong ah. Kali kan ku cari game di atas ani apparently nada durg terdapat. Arghhhh that sucks sekali aku atu macam malas kan stay any longer cerita cerita tah ku sama the worker. Yatah ya cerita yg kadai di Sungai Tilong atu kana pindah ke Sinarubai which is not far away. So apalagi taus tah ku ke sana. And then ku cubai one of the pc and yes! Ada game nya yahooo!
2 Jam labih atu alum consider cukup bagi ku eh. Although i have to admit karau jua rasa tanganku migang mouse. Hehehehe so In Shaa Allah weekend ani lagi ku ke sana. Such a happy boy.

Udah sangal main game and then baru tah ku terasa lapar. Thinking kan ke mana ku kan makan. Last last ke Taro ku makan ayam penyet. Duduk arah kerusi plastik atas lantai yang berminyak. Licin yo. Beruri ku bah time siuk siuk makan terjungkang kerusi nda cali tu.
Yo Wifey! Bah jadi balik?

 Time to go back home to KB. 
 Arrived home just in time to watch the Liverpool V Bournemouth match. 
WADi

No comments: