Friday, December 07, 2018

Saturday 01/12/2018

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Weekend yahoo!

Kununnya penabal paot before working out. And then untuk mengelakkan dari aku paning after workout. Macam timbul migraine ku. Seriously timing ku salah bah. Macam paot ku kosong and then aku start gym around tgh hari. Next week i started early lah bisai. Yatah kan bercerita ku jua ni cua kamu eh masa ku membali bingka aa. Udah ku membayar kana padahi g tu makasih liau. Kan mati alum ku tuha banaaa ni kau manggil aku liau hahahaha sensitive.


Nda ku batah today pasalnya somehow im so short of breath cam batuk ku atu buatkan rasa dada ku heavy so i rather stop then let things become complicated. Padahal nda jua laju bah pace ku atu. Antah lah labu labu.

Still though paluh ku tetap labat hehehe  

No weight training today salnya aku drained berabis udah. Hence i just abiskan whatever energy i had left by riding the stationery bike. Good workout indeed!


Malas balik lagi ke Sg Tampoi after that. Hence i had my shower di office saja. Nah yatah jua pasalnya aku atu akhir work out. Aku atu nda kan mau turun naik bah. Alang alang udah berjalan atu. And jua alhamdulillah sampai hajat ku makan ayam Ideal. Kelaparan hantap broh!



Balik ambil my Wife from work then singgah lagi ke Menglait arah Mum pasal aku masih kelaparan. Hahaha banar tah lain nyamo paot ani padahal makan udah. Bukannya apa plang tu. Pasal aku skip meal time iatah cani jadinya.

Malamnya attending a wedding invitation on my Wife's side di Rizqun.

While my Bungsu also ada function di Jerudong. Nganya udah clash atu nda tah ku dapat hadir.

Bising ni mulutnya. Time org baca doa basar suaranya memanggil org. Awal awal atu nda mau lapas kan berkipak saja sal takut. Booo!

The only decent photo of kami dua that night hehe.

Yo Ses! Alum tido kah? ahir jua udah ni.

WADi

No comments: