Monday, December 31, 2018

Monday 31/12/2018

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ


The final Monday of the year! Its the last day of the year haha.



Mun cuti hari ani bisai bah aaa. 4 hari atu bah nyambung but kami dua ani luan luan rajin iatah kami tetap berkeraja the whole of December. Lagipun lets just be honest lah ah. Kami balum ada anak so for me i just better off mengalah. And plus jua siuk bah commute time bulan December ani. 



Ehhh kamu ani berkeraja kah hahahahah too bad its the last day of cuti sekolah. Next Wednesday everyone will be back and stress stress stress.



Sampai sampai saja aku di opis taus ku unwrapped my Young Living stuff. Eski bah aku ahahahahaha.


Sent this video to my Wife konon kan show off yang aku terdapat diffuser keh keh keh.





We had lunch di Yayasan since we had an errand. So kami had our lunch di food court nya. Well my Wife lang atu aku minum saja. And then kami cuba this place called The Portuguese Grill. Wife had ikan putih bakar and it was good. I recommended for you guys to try it.


Packing dulu kasi bersih dulu saya dan kemas saya punya meja then balikkkkkkkkkkkkkkkk.


Just cant stop thinking about traffic jam next Wednesday hahaha membari stress bah mikirkan.



Singgah sekajap di Pasar Malam Gadong to buy some food untuk rumah Sg Tampoi.


Time untuk balik Kb hehe. Like i said in my previous post kami nda balik weekend pasal kan bertahun baru di Kuala Belait.


Home sweet home. Alhamdulillah.





Arrived home and my Family udah makan hehehe. Awal atu my parents menggagahi nunggu kami balik but i told them makan tah dulu. So bila ku texted them yang aku udah di kawasan Mumong. Mula tah durg makan. No mamam besar no salai salai just simple saja. Grateful eh!

Blogging sambil liat drama teeheehee.

WADi

No comments: