Thursday, August 30, 2018

Thursday 23/08/2018 Part One

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

And then kami santai this Thursday. Pasal? Cuti bah kami ni.


Kemarin aku atu bercerita sama Kaka. I told her Kaka esok Uncle Di sama Babu nda work. Kami di rumah saja. Sekali apanya nah. Bah Kaka mau Uncle Di sama Babu antar kaka Skuul aaaa. Pastu ambil Kaka Skuul jua. Hahahaha i told her kalau ambil Uncle Di nda dpt. Uncle Di jalan kajap tu jumpa kawan Uncle Di.




Hantap Dang kau ani bergambar haa haa haa.


It was raining when we left home. And aku pun akhir tah jua bangun hence aku makai cara melayu kemarin masih ahahahah. Weiii bukannya aku semalaman nda tukar baju. Its just that aku tukar pakaian saja then ku ampaikan arah kerusi. Udahnya ku ahirr bangun malas tah ku meruah. Cuci mua baru gigi basah kan rambut. Jalan tah ku sama my Wife ngantar c Kaka.

Then from there i told my Wife lets go for breakkie since tani nda rushing. Hujan kan Hujannnnnnnnnnnnnnnnnn hahahaha.


We went to Jing Chew saja hehe that was good food indeed! Wifey kinda sangal makan tabak ja makan tabak jerrr. Tabak? Murtabak bahhh.

And yes ku hantar my Wife ke rumah then i met my friend for an errand kajap. Alum ku mandi. Paduli! Haa Haa Haa. Balik balik ku di umah Kaka alum ada. Yang ada Lil Miss Alina Faiha. Meliat Rampage! (AGAIN!) and as usual paot ku jadi alas menyandar.

Then nda batah atu. Adik mau limpang. Adik mau selimut then garak here and there then sunyi. Nahhh udahh berkuruh. Aku pun ikut tah jua berkuruh hahahaha.

But before that sampat jua ku meliat video yang kana share arah office group. Atu kana uyung dengan kek haa haa haa!

When found out yg bukan Babunya yang ambil ya dari school but her Aunty Wawa. Menyamal laaa.



Udah kana manisi kana bawa ke kadai meliat Toys lebar senyum taus. Skill! Kaka kaka eten mu tu nyamal aaa.

WADi

No comments: