Tuesday, August 28, 2018

Saturday 18/08/2018

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

I Told my Wife that im so gonna wake up late today! Aku hanya sadar bila ya bangunkan aku untuk salam before kedia turun keraja.


Kan sembilan lalu bah baru ku bangun. Atu pun aku cek hp saja coz i know my Wife akan whatsapp aku bertanya aku bangun or nda udah. Then i just reply her text.


And sambung tidur. I don't care hahahaha nyaman kali aa bilik bergalap aa.


Yatah jahamnya ku keluar dari umah and atupun pasal ada errand and taus kan ambil my Wife balik from work later on. 41 degrees when i enter the car. Parking di luar garage and lupa pasang shade yth hangat taus dalam kereta. Udah berjalan and pasang air con barutah turun perlahan2 the temp to the correct one.


Drove all the way to Sg Hanching pasal kan membali pantry supplies. 



Since i have time to kill and more importantly the weather was super hot. Taus tah ku unpacked supplies and memanyap pantry. Haa Haa Haa baru ya rajin hantap aku ah.


Berpaluh bui. Hangat jua eh opis aa.

One selfie won't hurt right.

Lapas ambil my Wife taus tah singgah ke Keboys Bunut for a late lunch and early dinner. Nda ku makan tadi. Just membali ku bun and makan di opis untuk mengalas perut.

Ordered the nasi lemak set pasalnya ada dua ayam. How i wish the put more care in preparing the sambal pusu. Its too salty at times. Gula won't hurt bah ehhhhhhh!

As usual the cucuran2 pun jangan dilupa. Tuu tuuu org makan aaaa hahahah awal awal ku suruh order nda mau. Takut membazir nyangku order yg seringgit nda banyak. Nah last last makan tah jua. Ceh!

Movie night with the Munchkins. Berabut kan berulit arah badan. last last mua ku pun kana tindih. Miana ku kan liat movie! Belabih kau Dik!

Ulah c Kaka kalau ketakutan hahahahahah sudahlah!

WADi

No comments: