Thursday, August 16, 2018

Sunday 05/08/2018

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Not much to share jua pasalnya my body was all sore from yesterday's outing.


My Parent and both my sisters Wani and Alai Hazimah went to Miri so the 3 of us pun keluar saja for a breakkie. Siuk jua duduk belakang atu since my sister Nurul ada. Kediatah saja ku suruh drive. Siuk eh duduk belakang ani keh keh keh.


Parking was pack arah kawasan parking area old Kb's wet market. So ku suruh saja my sis parking di sini. Kah kah kah KB aku punya.



This was where we had our breakfast that morning. My sis gtau durg pernah makan di sini and the kuey teow nyaman. So i told her bah jom since gerai Nini Jinab tutup. Actually kami atu kan ke Panaga. Arah Supasave to be exact. And then since tutup so arah kadai c Ah Tong tah saja. Sekali udahnya kana gtau atu bah kemari tah.


Kate's Restaurant version of the Char Kuey Teow. And ku akui nyaman banar pasalnya durg nada terdapat Lada Wa Hong so aku makan kosong and yes berasa bebenorrrrr.



The popia was also nyaman nganya mocha yang ku order atu nda cun. Should have gone with teh o saja.


Nah ahirnya ke Supasave tah kami jua. And then aku mood pemalas. Padahal barang yang dibali nda banyak. Nganya aku malas kan mengangkut ke sana ke mari so ku bawa trolley. Pandai kan?

The rest of the day aku tidur!


WADi

No comments: