Saturday, August 31, 2019

Thursday 29/08/2019

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

The last few days duduk di opis lama before moving down to Level 2 next week.


First up though lets do a birthday greeting for Mr Wan Aka Laking c Icy. Celebrating his birthday today. Hope you have a good one today brother. In case kamu wondering which one. Tu nah yang baju hitam putih aa hahaha.


Yatah my Wife ni guysss. Supper nya kembayau breakfast nya pun kembayau.


Rasa nak ambik ja satu hehehe.


A bit of my office here. Sunyi and mulai lapang.


Using the free time to update my blog. I know kalau kamu cek my current blog nda plang banyak entry but i already have lots in draft tunggu release saja lagi. Hahahahaha suka ku post hari ani eh. Actually i'm doing a live update as my day progresses. Baru ya literally revolving post ani hahaha.

My lunch for today as usual prepared by the beloved. Awal atu ingau ati nya karing food ari ani nda berkuah. So i told her not to worry pasal di opis ada org sedekah murtabak. And with murtabak ada kuah kari.

Licin!



So today kira last day kami di level 5. Well actually esok pun masih jua kami ada di level 5 but mostly it be moving day for everyone. Hence today masih lagi a few colleagues sibuk memanyap barang and my god that shredder is a total hero for ISM. Non stop bah kana pakai.

Left the office early pasal aku ada site meeting with the contractor. Just setting out saja today. Then hopefully by the end of the week they will start with the job.


Si katun daming pura pura tidur. Nampak ya aku taus ya tutup mata. Hahahahaha meniru ulah ku bah durg ani. They will be time where aku malas kan melayan durang and aku esen esen sleep. Nahhh today kana ku.



Tahlil night tonight. Its been awhile since we had one. Nda lagi mcm dulu where we had it every Thursday night. Bagus jua lah kana jarakkan atu. Tuan rumah kesian ngalih menyediakan barangan apa. And then family yg dari KB and Lumut nda jua selalu balik akhir.


The food was good. I love the ayam masak merah. And they also had bubur durian. Obviously my Wife loves it.

Just look at my Wife's happy face. Cua sampai dua x tambah bah. Biniku n duyannnnnn memang nda dpt dilawan.

 Dijadikan cerita sampai udah ku di umah sekali my sister called me up gtau durg stranded di Bukit Panggal. Tayar kereta pancit and what makes it worse tayar spare pun pancit. Cuai banar jua workshop atu nda memeriksa banar2 before release kereta atu durg my family pakai. So apalagi zoom lah ku ku ngaga durang and then taus ngantat balik k KB. Owh nda kami balik semula k Bandar. No way man ngantuk and tired. Tidur saja di KB and esok saja commute ke bandar.

WADi






No comments: