Friday, July 20, 2018

Saturday 14/07/2018

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Saturday and it's definitely a long day.

Nahhh kali ani ya ku sampaikan ya mengantar blue card kereta ku ah. Well taus plang ku menyain loan ku hehehe alhamdulillah. Nganya dijadikan cerita aku atu luan awal sampai sekali ku liat tutup. Allah nda cali ni rupanya on Saturday 8:45 am baru buka hahaha phew.

So taus tah ku menyubalah ke Al Malabar for a spot of breakfast. Bertanang saja makan since i still have lots of time nganya kabak2 jua since my hp kan pajah udah nyawa nyawa ikan the battery.


Selasai semua urusan alhamdulillah. Aku singgah ke rumah and then makan ubat batuk bad idea hahaha. Pasal? aku ada errand lagi di Tutong.

Last last singgah arah pos polis tasek biru di highway. Berulih jua ku tidur for ten minutes. Feel way better after that. And then off to The Mall in Gadong.

Time to pick up my new phone. Hehehe alhamdulillah nda lagi teranggung power bank ke sana ke mari.

First selfie with the new phone haa haa haa. Shared this with wife. Kana boo ku taus eh. Elehhhh jeles lerrr tewww.

See see jeles kan dier pun nak selfie selfie dengan hp baru kiterrrrr hahahahaha hy syg.

A proper usie hehe.

Wifey requested kami singgah di stesen minyak Mabohai untuk membali cupcakes for her sis. Its her birthday esok sharing yo sama HM nganya since kami balik kb esok plus esok banyak tempahan pies kami buat malam ani.

Singgah Jollibee pasal aku starving berabis. Alum ku makan dari tgh hari. Only had murtabak for breakfast and then aku just do my errands saja hence kana lanja leh my Wife.


The cupcakes that we bought earlier.

And my Wife made her delicious macaronis. Nyummmm nganya aku nda mau makan banyak since i have one function lagi to attend.






Zoom ke Lambak Kiri for acara doa kesyukuran and tahlil. Remember in earlier post my cuz accident. This function is for him lah.

Raisa!!!!!!

Meratah Jerrrr.

WADi

No comments: