Friday, July 27, 2018

Monday 23/07/2018

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Monday sudah marey!


Been hard at work since aku masuk ofis. To the point nda ku sadar kan pukul 11 pagi udah. And i thought wahhhhh hebat rajinnya kali ani. Sampai my Wife menagur di WA sal aku sunyi.


Nahhhhh taus eh untuk chill chill memuat turun PUBG game tah ku arah my hp hehehehe. Addicted tah ku ni. Nganya udah siap di install nah on maintenance tia server nya. Boohoo!


Wooohooo by 3:30 pm i managed to close one file by this time aku tired udah and i thought screw work. Esok saja ku sambung keh keh keh.


Selasai Asar naik kami sekajap melawat level 8 punya reno progress wahh ada pool table woohoo.




My wife semangat kan nguruskan badan and it was fitting jua i need to de-stress. We went to HPC for a walkabout. Hit 2.8 Kmand spent about 37 mins there. Alhamdulillah Friday lagi another session balik ku keraja.


Aku atu kelalahan menunggu nunggu toilet free boleh ku tertido atas lantai selapas ku makan tuna sandwich hahahaha. Sekali sadar ku suara kaka masuk bilik memanggil aku and then nda batah atu mengurik hidung ku tia and last bila ku sadar kedia duduk atas paot ku. Rasanya nyuruh aku bangun kan membawa bermain atu bah hahahaha. Maskuah tapi merati jua durg nyangku jangan dakat Uncle Di alum mandi bau. Hence durg teranah atas katil meliat katun youtube.


WADi 

No comments: