Monday, November 23, 2015

Thursday The 19th Of November

Thursday As Usual Tahlil Night. Its Been A Few Weeks Aku MIA. Sekali Atu I Was Super Duper Tired From Work. And Then Last Week Pun Miss Pasal Ramai Yang Sibuk Dengan Jemputan Kahwin. So This Week I Have To Go. Ku Buli Plang My Sepupu Telling Her I'm Not Coming. Sekali Ptg Atu My Bungsu Laki Texted Me Up. Brtanya Whether Aku Available Or Nda. Hehe I Told Him Yes I Am. So Bila Si Kamsul And Jidah Saw Me. Apa Nya Durg Wooo Jubur Berckp Kata Nda Jadi. Haha


Nda Ramai Yg Turn Up Last Thursday. Even My Uncles And Sepupu Pun Layu Membaca. Lalah Usul Bilang Org Kesian.


Siapa Nampak Khasyi Mendongak Nini Babah Uncle Nya Hahaha.


Walaupun Nda Ramai The Queue Was Long As Usual. Hahaha Kalau Part Makan Atu Ramai Saja Kamu Aaaa.


Hy Khasyi Hehehe Awal Awal Atu Senyum Senyum Ya Liat Aku Tapi Aku Malas Ngambil Pasal Aku Kan Makan Dulu. Lapas Ku Makan Baru Membawa Ya Bermain.



Ish Sal Makan Durang Ani Aaaa Hebat Hebat Hahaha Nada Harapan Kan Awal Ngambil Food.



The Food Was Good Yesterday. Especially Murtabak Ani. Ngam Lagi My Amit Memasak Kari Tulang. Kari Tulangnya Lagi Pelikat Atu Puas Hati Ku. Tiga Kaping Ku Kerajakan. Eh Eh Eh Jangan Terkajut Ah Bukannya 3 Kaping Basar Yg Kici Kici Saja. Best!


And Then Anak Ani Ikut Makan Sama Kami. Pandai Lagi Tu Meminta Hehe Terpaksa Disuapkan. And Then I Have To Double Check Size Yang Ku Bagi. Takut Ku Choking Maklumlah 4 Bilah Baru Giginya Di Dapan Atu. Anak Ani Lagi Semua Kan Dimakannya. Pastu Aku Atu Makan Pakai Tangan. Biasa Murtabak Berkuahkan Kari So A Bit Padas. Ku Sengajakan Membagi. Hahahah Tertiup-tiup Kedia Kepadasan Tapinya Nyanyat Jua Masih. Yang Mahal Aku Atu Menyiut Kuah Kari Pakai Tangan Kan Masuk Dalam Mulut. Atu Laju Tangannya Mengikut. Banar Tah Baik Jua Sampat Memegang.

Til My Next Post.. Take Care Everyone!


"Siuk Terdapat Anak Buah Damit Ani."

No comments: