Friday, January 31, 2020

Friday 17/01/2020

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Finally hari yang ditunggu telah kunjung tiba. Last day aku keraja before bercuti selama 9 hari (termasuk Sabtu dan Ahad lah tu).

I had this knacked of singgah di Hameediyah untuk menapau Teh C panas. Yang calinya bah aaa aku atu baguna kan the recycled cup which i can use throughout the day. Luan didulur bah pemalas kan mau menyuci galas atu. Haa haa haa.



So today ada acara mamam mamam di opis to celebrate Shamimi's birthday and honestly aku pun lupa bah sama ada birthday nya ani belated or advance.

Happy birthday Mi! I heard her cake was nice. Didn't touch it bah. Bukan pasal nda ampit tapi..........


I had two round of food and because of this aku nda g mampu kan makan. Kepisan eh baru jua awal minggu kan bertaubat nda mau makan banyak takut kan penyakit. Toingz! Fail!


And then kan aku atu lupa bah yang aku order dunkin donuts. My colleague menjaga booth di ICC for Consumer Fair sekali kan my Assistant Manager bertanya mau ikut order Dunkin Donut. Nyangku basar kah? Nda nya yang damit saja. I thought when he said damit it was a small one donut packet panya 6 assorted donuts in one set.

Dengan konpiden lah aku book 2 sets. Sekalinya dtg ke opis marak mataku taus macam eh banyak jua hahahahaha terpaksa tah ku membayar $30 hahahahah syabas!


When my Wife tanya udah makan. And i was on my way to the masjid. I shared this pose hahahahaha kekanyangan banar polang.




Akhirnya sampai hajat kami mencuba minum di sini. My goodness kinda craving for this again!

WADi

No comments: