Monday, June 12, 2017

The Friday 9th Of June 2017


Finally Friday Is Here.

One Of The Reason Why I Loved Friday Is Because How Santai I Am In Terms My Baju Keraja. Couldn't Be Bothered Walaupun Ada Keluar Directives Yang Obvious Looking Jeans Nda Dapat. Aku Malas Lah Kan Ingau. And Secondly During Ramadhan Month Kami Keraja Half Day Saja So Woohooo Best! Nganya Biasalah During Bulan Puasa Ani Batah Bah Kan Menyampai Tangah Hari Aa. Hahaha. Jam Pun Ikut Puasa. Lidut Tah Ya Bergarak. 

Bukannya Apa Jua Tu Yang Banarnya Membagi Tani Masa Supaya Tani Dpt Mengumpul Amal Dengan Lebih Banyak Lagi. Terutama Sekali Berzikir Dalam Hati.

Cemani Ceritanya. Aku Ani Tgh Khusyuk Mengaji. Biasalah Bro Namanya Awal Dtg Masjid Atu And Since Aku Masa Ani Seperti Tahun Tahun Yang Sudah Andang Ingin Kan Khatam 30 Juzuk Sebelum 1 Syawal. So Here I Am Concentrating Mengaji Then Duduk Balah Kanan Ada Jemaah. Nda Jua Ku Peduli. Then Nda Batah Atu Ada Tia Jua Org Duduk Sebalahku And Aku Pun Nda Jua Ke Menoleh Hence Aku Atu KHUSYUK Bah Hahahah Di Caps Bah Taluan Show Off Wadi. #DoneRiyak.

Sekalah Jemaah Sebalah Ku Ani Siap Sembahyang Sunat Pastu Selasainya Berdoa Menghulur Tangan Bawa Bersalam Cua Sekali Ku Kami Bertolehan Hahahahahahha Eh Kau Jam! Hahahahahahha Boleh Kami Dua Atu KHUSYUK Beribadah. Cua Taus Bercerita Tah Kami Dua Lapas Atu. Yatah Catu Ceritanya. Good To See You Finally Jam! Mwah!

Heading Back To Sg Tampoi And The Weather Was Like. Ato Hangat. Berbidu Bah Sudah Dahi Sia!

No comments: