Tuesday, March 27, 2018

Saturday 03/03/2018

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Saturday Yang Boleh Ku Katakan Understated. Pasal Apa Nah?


This Photo Was Taken On Friday Plang. Actually Nda Plang Banyak Happening Hidupku Dalam 4 Hari Ani Since Aku Masih Lagi Dalam Recovering Mood. Sekali On Friday Atu Actually Thursday Atu Sudah My Wife Was Showing Early Sign Of Fever. Menjangkit Dari Kediaku. So That Friday Morning Her Condition Worsen. Ku Pajal Tia That Friday Afternoon Ke Klinik.

Aku Pun Alum Jua Strong Mana But Better Lah Nganya Bangun Pagi Badan Masih Terasa Nyilu Since Kuman Masih Ada And Only Got Better After I Took My Medication. Even Masa Ptg Atu Aku Nap Sekajap Aku Berpaluh Sajuk Balik Hence Back To Memakai Cool Fever. Sucks Berabis Banar. 

Back To My Wife. She Got Her Check Up Suhu Badan Was About 38c. Not As Bad As Mine Still Make Her Weak. Kesian Pucat And Menjangkit From Aku.



Saturday Morning Feeling Better Udah Nganya Batuk Masih Lagi Menghantui Ku Hahaha Deep! Wife Minta Balikan Daging So Kemari Tah Ku Membali. Nganya Yg Nda Siuk Nya Nada Daging Sapi, Kerabau saja. Okay Lah Jua Kalau Ngam Masaknya Especially Kalau Membali Daging Isi Manis. Cantik Jua!


Malamnya Kami Balik Kb. Walaupun Alum Fully Recovered Ku Gagahi Jua Balik Kb. Kan Minta Gilir Ku Arah My Dad Buang Angin. Atu Ya Udah Kana Urut Atu Arah Kaki Nda Plang Berapa Nyilunya. Udah Arah Tangan Ehhhhhhh Mengampas Lantai Jua Nahan Sakit.


"Kan Minta Gilir Ku Lagi Eee"

WADi

No comments: